Search This Blog

Wednesday, October 12, 2011

ɐɾɹǝʞ

kerja memang sesuatu yang memenatkan...tapi bile dah dapat GAJI time tuh lah semua bukan main suke... huhuhuhu...nak cakap pasal kerje nie lah.... masuk hari nie dah 2 minggu aku bekerja kat company nie... memang keje nye masuk dengan jiwa aku, tapi ade satu perkara yang aku tak leh tahan dengan kerja yang aku buat sekarang.. iaitu hantar penyata kat semua rumah bile dalam pagar tu ade anjing yang sebesar kambing.... huhuhu rase macam nak lari sebatu...tapi apa kan daya... dah keje so kene gak lah beranikan diri... nie pun nasib kite duk kat luar rumah je... klau nk inspect masuk dalam rumah... mne yang ade anjing memang aku tak kan masuk lah... huhuhu... tapi ape ape pun memang seronok sebab semua rumah yang aku pergi semua cantik cantik dan besar besar..., aku harap lama lah aku bekerja kat tempat nie.... ~~@@




No comments:

Post a Comment