Search This Blog

Sunday, May 6, 2012

Kawan *_* Sahabat ??

Kawan dan Sahabat. Ape perbezaan antara dua perkara ni? Mesti ramai yang tak tahu kan.

Banyak perbezaannya. Kawan ibarat tebu. HABIS MANIS SEPAH DIBUANG. Seperti berkawan dah lama, dapat je kawan baru, kawan lama dilupakan. Tulah manusia zaman sekarang. Memang susah nak dapat kawan yang nak senang sama-sama susah sama-sama. Semua yang aku jumpe (ni berdasarkan pengalaman aku lah) semua nye jenis kawan yang senang bersama, susah hilang entah kemana.

TAPI, aku mengaku memang tak semua kawan akan tinggalkan kite bile kite susah. Cume kite jer yang selalu pikir mereka tidak bersama kite. tapi pada hakikatnye mereke jugak lah yang tolong kite selame nie.

Nak mencari apa itu SAHABAT memang susah.

Bagi aku, aku cukup gembire dapat KAWAN-KAWAN and SAHABAT yang faham aku and ambil berat pasal aku. Thanks sangat-sangat lah kat kawan-kawan aku, Ahmad Zulhilmi Ahmad Zulkifli, Mohd Azuan Norazlan, Nurhafiza Ngah Abdul Rahman, Ku Azan Safuan, Nur Illyana Idayu, Nor Shahadah Mohd Yusof, Syahrul Azmira Salim, Nurul Diana Sorman, Mira Edora Samingan, Siti Hajar Mohd Shah and semua yang sentiasa call or mesej aku.

Aku sentiasa rindu and sayang korang semua.. Aku pun dah tak ade idea lagi nk madah kat post nie, So, kite jumpe in another post lah.

No comments:

Post a Comment