Search This Blog

Wednesday, April 25, 2012

¿¿вґокёй нaєят??

Apakah perasaan anda apabila anda berada di situasi "вґокёй нaєят"? Mesti terasa gile-gile kan.

Tapi nape yek ade je org yg merasakan вґокёй нaєят nie x penting pun dalam hidup die terutama lelaki. Walaupum tak semua lelaki kat dunia nie yang merasakan perasaan tuh. Bagi aku tak kire lah die tuh lelaki ke perempuan ker, same jer semua.

вґокёй нaєят memamg menyakit kan jiwa aku. Sampai bile lah aku boleh bertahan macam nie. Lepas sorang, sorang yang datang dalam hidup aku dan buat aku macam nie. ALHAMDULILLAH la sekarang dah ade orang yang boleh menjaga aku dan mendorong aku untuk terus hidup. Aku berterima kasih sangat-sangat lah kat die sebab dah membuat kan aku supaya tak terfikir untuk "MEMBUAT PERKARA-PERKARA BODOH".
TAPI..................................

macam mana aku nak cakap yek?? (memang susah lah nk buat keputusan sebenarnye). tapi biar lah aku sorg jer yg tau.. dan biar aku sorang jer yang tahu siapa orang yang aku cube nak sampaikan kat korang yang baca BLOG aku nie.. hehehe.... 

mood aku sebenarnye tak tahu dah nak tulis ape... so aku stop kat sini dululah... nanti dah ade idea baru, aku post lagi... (adoi betul-betul hilang idea nie).. 

jumpe di lain POST.... ∩_∩

1 comment:

  1. baru nk layan >_<
    mcm mane leh ilang idea nie :(

    siapakah insan misteri ini ye..
    huk huk huk huk...

    Bye Awak...
    jumpe kat Next Post :D

    ReplyDelete